Το ρητό "μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις" ισχύει σίγουρα και στην περίπτωση της προώθησης των ακινήτων. Η προβολή των ακινήτων πλέον γίνεται με πιο ολοκληρωμένες μεθόδους προώθησης καθώς η τεχνολογία και το διαδίκτυο έχουν αλλάξει ριζικά τον κλάδο του Real Estate σε διεθνές επίπεδο. Ως εκ τούτων δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η πρώτη εντύπωση που σχηματίζουν οι δυνητικοί αγοραστές για ένα σπίτι, οικόπεδο κ.λπ είναι μέσα από τις φωτογραφίες στις ιστοσελίδες  όπου προβάλλεται το ακίνητο.

Ακίνητα με λιγοστές φωτογραφίες που δεν δίνουν συνολική εικόνα του ακινήτου δεν ελκύουν αρκετά τους αγοραστές κατά τη διάρκεια της αναζήτησης, σε αντίθεση με τα ακίνητα που έχουν περισσότερες φωτογραφίες και δίνουν τη δυνατότητα στον αγοραστή να σχηματίσει μια πιο ολοκληρωμένη, έστω πρώτη, εντύπωση. Είναι όμως μόνο ζήτημα ποσότητας; Προφανώς όχι. Οι φωτογραφίες πρέπει εκτός από αρκετές να είναι και όσο το δυνατό πιο ποιοτικές και ταυτόχρονα αντιπροσωπευτικές με στόχο την καλύτερη δυνατή προώθηση του ακινήτου.

Ένας πλήρης σχεδιασμός της προώθησης του ακινήτου σας (τιμή πώλησης, δίκτυα προώθησης κ.α) καλό θα είναι να υποστηρίζεται από μία πλήρη και ποιοτική αποτύπωση του ακινήτου σας με φωτογραφίες ή ακόμα και video. Δείτε στη συνέχεια μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα.

 

  1. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι ωραίες αλλά και ρεαλιστικές

Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι ωραίες αλλά και ρεαλιστικές, οπότε προσπαθήστε να αποφύγετε υπερβολική χρήση του "Photoshop" ή άλλων φίλτρων που κάνουν μια φωτογραφία να μοιάζει εξωπραγματικά καλύτερη. Οι αγοραστές που επισκέπτονται το σπίτι σας συχνά δεν κρύβουν τη δυσαρέσκεια ή ακόμα και την απογοήτευσή τους επειδή το σπίτι στις φωτογραφίες φαινόταν πιο όμορφο από ό, τι είναι στην πραγματικότητα ...

 

  1. Μην προβάλλετε μόνο τα δυνατά σημεία του ακινήτου

Εάν πιστεύετε ότι ένας χώρος πχ η κουζίνα ή το καθιστικό είναι το δυνατό μέρος του σπιτιού σας,  είναι λογικό να δώσετε έμφαση στη φωτογράφηση αυτού του χώρου. Λάβετε όμως υπόψη ότι πρέπει να έχετε μια αντιπροσωπευτική συλλογή φωτογραφιών από ολόκληρο το σπίτι, οπότε προσπαθήστε να αποτυπώσετε όλα τα δωμάτια. Οι αγοραστές θα το εκτιμήσουν ...

 

  1. 20-25 φωτογραφίες είναι αρκετές

Όπως αναφέρθηκε προηγούμενα,  οι λίγες φωτογραφίες δεν δελεάζουν εύκολα τους αγοραστές. Από την άλλη πλευρά υπερβολικά πολλές φωτογραφίες μπορεί να μειώσουν αντί να εντείνουν το ενδιαφέρον του αγοραστή. Στόχος σας  είναι να τραβήξετε την προσοχή του αγοραστή ώστε τελικά να πειστεί για μια επίσκεψη στο ακίνητο. Καλό θα είναι επίσης να λάβετε υπόψιν ότι τα πιο δημοφιλή sites ακινήτων επιτρέπουν έναν περιορισμένο αριθμό φωτογραφιών ανά ακίνητο. Αυτός ο αριθμός κυμαίνεται από 15 μέχρι 25 φωτογραφίες, ανάλογα με το site. Επομένως επικεντρωθείτε σε 20-25 φωτογραφίες και κρατήστε τις υπόλοιπες σε περίπτωση που ο αγοραστής θα ζητήσει περισσότερες. Όσον αφορά τα οικόπεδα, 10-12 φωτογραφίες είναι αρκετές.

 

  1. Αντιπροσωπευτική λίστα φωτογραφιών

Προσπαθήστε να υπάρχει ισορροπία στον αριθμό φωτογραφιών των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Δεν υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας που να προσδιορίζει αυτή την αναλογία, καθώς κάθε ακίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του και τα δυνατά του σημεία, στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθείτε. Ο τύπος και το μέγεθος του ακινήτου παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για μια μονοκατοικία με πισίνα και θέα, παρακάτω θα βρείτε μια προτεινόμενη λίστα:

 

Εσωτερικοί χώροι                                            Εξωτερικοί Χώροι

Καθιστικό: 4                                                    Πρόσοψη - Είσοδος: 3-4

Κουζίνα: 4                                                       Κήπος - Αυλές: 2

Κυρίως υ/δ: 2                                                  Θέα: 1-2

Κυρίως μπάνιο: 2                                             Χώρος πισίνας: 2-3

Υπόλοιπα υ/δ: 2-3

Μπάνιο επισκεπτών: 1

 

  1. Αντικαταστήστε τις παλιές φωτογραφίες

Βάψατε μόλις ολόκληρο ή μέρος του σπιτιού και συνεχίζετε να προβάλλετε το ακίνητο με τις παλιές φωτογραφίες; ΛΑΘΟΣ. Μόλις αγνοήσατε τον πρώτο κανόνα.

 

  1. Ίδιες φωτογραφίες σε όλα τα δίκτυα προβολής

Καλό θα ήταν να έχετε μία συγκεκριμένη συλλογή φωτογραφιών και να την προωθείτε σε όλα τα δίκτυα που προβάλουν το ακίνητο σας. Ιδανικά, αν έχετε την οικονομική δυνατότητα, καλό θα ήταν να αναθέσετε τη φωτογράφηση σε ένα επαγγελματία φωτογράφο που ειδικεύεται στη φωτογράφηση ακινήτων.

404 Errors

Nothing turns off a site visitor more than clicking a link only to be redirected to a page with the number 404 plastered over it. Indeed, 404 errors are a bane to brands that want to build a strong online presence. These errors can increase bounce rates significantly and, as a result, diminish your search rank.

Fortunately, just like the common cold, a 404 error can easily be treated. First thing you need to do is to list down all the broken links you have in your website by testing the pages in your navigation menu.

Once you have identified the affected destinations, you can now update these broken links. For best results, you can perform a thorough site audit yourself, or you can save time by hiring an SEO consultant to do it for you. Not only will you be able to locate broken links, but you can also identify other SEO-related issues as well.

The simplest trick in this case is to change the URLs of the affected links so they can direct users to a relevant landing page. On the other hand, if you’re using WordPress with Yoast as a plug-in, you can update your links automatically through 301 redirects.

Missing Alt Image Tags

Nowadays, it is recommended that businesses include images in their blog content. Some, however, just place an image while overlooking the alt attributes.

Visuals provide greater value for businesses that want to educate and influence their audiences. The lack of alt attributes such as meta-tags and titles can diminish the value of your content.

After all, alt attributes provide context to your content. Other than that, alt attributes can also give your products and services even greater visibility on Google image search results.

Solving image tags is easy. If you’re using WordPress, you simply browse through your image gallery and manually enter the data you required on each image. Make sure to use the title of the corresponding blog article as the title of the image.

It can be a time consuming process, but it’s worth it!

Unoptimized Content

Over the years, Google has updated its algorithms to provide search visitors with the best experience. Value is important, and Google is making sure that vendors with a considerable presence online can help audiences find what they are looking for.

For this reason, Google has become a lot stricter, requiring businesses to focus more on creating value for their audiences and penalizing anyone still trying black hat operations.

If your SEO efforts are not doing well in terms of generating higher organic traffic, then there’s something in your content that Google doesn’t like. Performing a full content audit can help you identify website issues that are pulling your site ranking down the drain.

Once you have done a content audit, it’s only a matter of making sure that the content you churn out:

  • is between 500 to 1,000 words;
  • has images with their proper alt attributes;
  • makes proper use of H1 and H2 tags;
  • contains both outbound and inbound links to relevant landing pages; and
  • is readable and has the right keywords that people are looking for.

A good rule of thumb here is to consider providing value to your audience and making sure that what they read on your website can help them decide whether to buy something from you.