Γιατί η  αύξηση περισσότερων απευθείας κρατήσεων ισοδυναμεί με αύξηση των εσόδων ;

Η απάντηση βρίσκεται στη μέθοδο άμεσης κράτησης που δημιούργησα, η οποία βασίζεται σε :

  • Επωνυμία
  • Εμπορευμά
  • Κατανομή
  • Εσοδα

Με άλλα λόγια, εάν θέλετε να λάβετε περισσότερες άμεσες κρατήσεις, πρέπει να χειριστείτε σωστά κάθε έναν από αυτούς τους 4 τομείς. Με αυτόν τον τρόπο, φυσικά και αυτόματα, είναι απλώς αδύνατο τα συνολικά σας έσοδα από το ξενοδοχείο να μην ανεβαίνουν στα ύψη.

Σημαίνει, φυσικά, ότι το κόστος διανομής σας (προμήθειες) θα είναι επίσης όλο και χαμηλότερο.

Είναι μια κατάσταση  win-win-win .

  • Όταν έχετε υψηλή ζήτηση, περιορίζετε περισσότερα, για παράδειγμα με τη διάρκεια διαμονής ή τις αυστηρές πολιτικές ακύρωσης, κλείνετε περισσότερα κανάλια, αφήνοντας ανοιχτά αυτά που πιθανότατα κοστίζουν λιγότερο, όσον αφορά τις προμήθειες και ούτω καθεξής.
  • Όταν υπάρχει χαμηλή ζήτηση, έχετε την τάση να ανοίγετε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια για να αυξήσετε την προβολή σας, ανεξάρτητα από το πόσο ακριβά είναι αυτά τα κανάλια, με την υψηλότερη ευελιξία σε όλες τις πολιτικές σας, τόσο την ακύρωση όσο και την εγγύηση και, φυσικά, χαμηλώνετε τις τιμές σας

Εντάξει, ας ξεκινήσουμε.

Αρχικά, ας ρίξουμε μια ματιά στους 4 τομείς που μόλις αναφέραμε και πώς εξυπηρετούν τη στρατηγική άμεσων κρατήσεων.

Βrand 

«Δεν είναι ποτέ η τιμή, είναι πάντα η αξία».

Η επωνυμία σας, το ξενοδοχείο σας το κατάλυμα σας κ.α αυτή λοιπόν η εικόνα,πρέπει να είναι τόσο επιτυχημένη όσο το πόσο δυνατή είναι η επωνυμία σας. Με απλά λόγια, όταν οι άνθρωποι βλέπουν το ξενοδοχείο/καταλυμά  σας για πρώτη φορά, πιθανότατα μέσω του ιστότοπού σας, η επωνυμία σας και το ξενοδοχείο/κατάλυμα σας πρέπει να είναι ελκυστικο στον επισκέπτη.

Όταν οι επισκέπτες βλέπουν τον ιστότοπο του ξενοδοχείου/καταλύματος σας για πρώτη φορά, έχετε λίγα δευτερόλεπτα για να τον κρατήσετε σε αυτό .

Σκεφτείτε το: τι πουλάμε ;

Πουλάμε δωμάτια, σωστά; Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο, μέχρι σήμερα, πολλοί ιστότοποι ξενοδοχείων έχουν τη φωτογραφία των δωματίων ως την κύρια εικόνα στην αρχική σελίδα.

Ιστοσελίδα ξενοδοχείου Ιστοσελίδα Εμφάνιση δωματίων

Λογικό, εξαιρετικά λογικό!

Σίγουρα έχετε ακούσει κάποιον να λέει κάτι σαν «έχετε X δευτερόλεπτα για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση», όπου το Χ σημαίνει 2, 3, 5, 7, 10… πολλές διαφορετικές απόψεις για αυτό.

Εξάλλου, μιλάμε για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Σχεδόν τίποτα. Λοιπόν, πώς μπορείτε να εντυπωσιάσετε τις προοπτικές σας σε τόσο λίγο χρόνο; Με μια εικόνα των δωματίων ;;

Ναι, τα δωμάτια είναι αυτό που τελικά οι επισκέπτες αναζητούν. Όχι όμως από αυτά που εντυπωσιάζονται.

Μη εντυπωσιακό = Δεν ειναι ελκυστικό = Χαμένη Κράτηση.

Αν είστε στις Μαλδίβες και το ξενοδοχείο σας μοιάζει με αυτό:

Ξενοδοχείο στις Μαλδίβες

Τότε ναι, μια τέτοια εικόνα βοηθά σίγουρα.

Όμως, υπάρχει ενα αλλά.

Φανταστείτε ότι είστε πελάτης αυτού του ξενοδοχείου στις Μαλδίβες και το θεωρείτε ως επιλογή για τη διαμονή σας. Αυτό είναι το δωμάτιο που θα έχετε και η θέα που θα βλέπετε κάθε μέρα όταν ξυπνάτε.

Τι σε κάνει να κάνεις κράτηση σε αυτό το ξενοδοχείο; Είναι αυτό το δωμάτιο με τη θέα του; Ή μήπως είναι το συναίσθημα και η αντίληψη για το πώς θα σας κάνει να νιώσετε αυτό το δωμάτιο και αυτή η θέα;

Αξιοποιήστε τα συναισθήματα των προοπτικών σας και θα αυξήσετε αμέσως τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε τον πελάτη.

Θέλετε να έχετε περισσότερα έσοδα; Να είστε ελκυστικοί .

Θέλετε να λάβετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις; Να είστε ελκυστικοί .

Θέλετε να μειώσετε το κόστος διανομής και τις προμήθειές σας; Να είστε ελκυστικοί .

Δεν είναι ποιος είσαι και τι πρέπει να προσφέρεις. Είναι μόνο πώς αντιλαμβάνεστε. Και πώς αντιλαμβάνεστε δεν έχει καμία σχέση με τη λογική… Είναι όλα για συναισθήματα.

Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα και χρησιμοποιούν λογική για να δικαιολογήσουν αυτό που αγοράζουν.

Παρόλο που αυτό που πρόκειται να πω μπορεί να βλάψει το εγώ σας, υπάρχει μόνο ένα πράγμα που έχει σημασία: στην επιχείρηση, οι άνθρωποι δεν νοιάζονται για εσάς, οι άνθρωποι δεν με νοιάζουν, οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για κανέναν. Οι άνθρωποι απλά νοιάζονται για τον εαυτό τους.

Έτσι, ο μόνος τρόπος να συνδεθείτε με τις προοπτικές σας, είναι να συνδεθείτε συναισθηματικά μαζί τους. Συναισθηματικά.

Πως?

Μαζί με τη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ, που πρόκειται να «χρησιμοποιήσετε» για το σκοπό σας  να δείτε και να αντιληφθείτε το προιόν σας ως ΕΝΑ και μόνο αντί για έναν από πολλούς.

(Άμεση) Κράτηση

Απευθείας κράτηση.

Το 3% είναι το ποσό των χρηστών που είναι έτοιμοι να ακούσουν το μήνυμα “ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ”. 3% μόνο.

Έτοιμος για κράτηση

Βλέπετε τώρα την εξίσωση Περισσότερα έσοδα = Περισσότερες άμεσες κρατήσεις;

Στοχεύοντας τα σωστά άτομα, τη σωστή στιγμή, με το σωστό μήνυμα, όχι μόνο μπορείτε να συσχετιστείτε με τις προοπτικές σας με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο, αλλά έχετε επίσης απεριόριστες περισσότερες πιθανότητες να λάβετε μια άμεση κράτηση.

Απευθείας κρατήσεις μετά το Covid-19

Οι άμεσες κρατήσεις θα εξακολουθήσουν να είναι ένα σχετικό θέμα, μετά την έκτακτη ανάγκη που προκλήθηκε από το covid-19;

Ωστόσο, εμείς, οι άνθρωποι, είμαστε επίσης πολύ καλοί στο να ξεχνάμε. Και όπως πάντα, όσοι θέλουν να ταξιδέψουν, θα χρησιμοποιήσουν το σύστημα που είναι πιο βολικό, αποδοτικό και πιο εύκολο σε αυτούς.

Το ταξίδι είναι αναγκαιότητα, όχι πολυτέλεια. Οι επισκέπτες θα αρχίσουν να ταξιδεύουν ξανά και πιθανώς ακόμη περισσότερο από πριν.

Τι φωτογραφίες χρειάζομαι ;

 


why_photo-12.jpg

 

Γιατί χρειάζονται οι φωτογραφίες;

Καλές φωτογραφίες καταλύματος σημαίνει όμορφες εικόνες με σωστό φωτισμό που απεικονίζουν το ξενοδοχείο σας όπως είναι πραγματικά.

Οι φωτογραφίες σας πρέπει να δείχνουν όλους τους τύπους δωματίων και τις παροχές, αλλά και συγκεκριμένες λεπτομέρειες που θα προσελκύσουν τους ταξιδιώτες. Για αυτόν τον λόγο προτείνουμε να προβάλλετε τουλάχιστον 24 φωτογραφίες .

Για να εμφανίζονται σωστά σε διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες, όλες οι φωτογραφίες πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και ανάλυσης.

Οι φωτογραφίες σας θα πρέπει να:

  • Δημιουργούν την αίσθηση ότι ξεναγούν τους επισκέπτες στο ξενοδοχείο
  • Μεταδίδουν την ατμόσφαιρα και την ενέργεια του καταλύματος
  • Αναδεικνύουν πολιτιστικά και ιστορικά στοιχεία του καταλύματος
  • Δείχνουν στους επισκέπτες τι να περιμένουν κατά τη διαμονή τους